מובן שכהורים לנערה עם שגרה עמוסה, הרעיון שתיקח על עצמה פעילות נוספת עשוי לעורר חששות. האם זה לא יפגע בלימודים או במחויבויותיה האחרות? האם היא באמת תוכל להתמיד בהשתתפות בבמפגשים בתכנית?
אנו מכירים היטב חששות אלה. בפועל אנחנו רואות כי הרבה פעמים הנערות העמוסות הן שמפיקות את התועלת המרבית מהקבוצה.
בכל מחזור שנפתח יותר שכיותר מ-25% ממשתתפות הקבוצה הן נערות עם שגרה עמוסה במיוחד – בין אם מדריכות בתנועות נוער, מרחיבות הרבה יחידות בלימודים או מקדישות אליהם שעות רבות, עובדות ואפילו ספורטאיות תחרותיות.
הסיבה לכך היא שהתכנית נותנת לנערות כלים מעשיים להתמודד עם הלחצים והאתגרים שבשגרת חייהן. היא לומדת מיומנויות כמו ניהול זמן, התמודדות עם לחץ, ויסות רגשי ועוד – שמאפשרות לה לתפקד טוב יותר בכל תחומי העשייה.
ברוב המקרים התכנית לא גוזלת אנרגיה אלא נותנת – שעה וקצת ממוקדת ופרקטית בשבוע, מהזום והנוחות של הבית ללא בזבוז זמן על הנסיעות (מפגש פרונטלי כפעם בחודש), תחושת התקדמות שהבנות חוות משבוע לשבוע מחזקת אותן ודווקא נותנת כוחות לפי מה שהן משתפות, והן מחכות כל שבוע מחדש להרצאה.
ישנן נערות שהצטרפו לקבוצה בעיצומה של שנת הבגרויות (אמצע יא' או תחילת יב'), וציינו שזו הייתה אחת ההחלטות הטובות ביותר עבורן – שכן היא סייעה להן להתמודד עם הלחצים ולהצליח יותר.
אם יש רצון ומוטיבציה מצד הבת שלכם לקחת חלק, זה יהיה דבר שרק ישפר ויחזק אותה!
ולמי שרוצה לשמוע מהנערות עצמן, יש לנו שיתופים באינסטגרם של מיס טין:
במידה והלינק לא נפתח לך בקשי מהבת שלך להראות לך את ה״הייליסט״ שנקרא ״עמוסה?״ בעמוד אינסטגרם של מיס טין – היא תדע למצוא לך את זה
שליחת ווצאפ